Produkty dodano do koszyka
Strona wykorzystuje cookies. Pozostając na niej wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. więcejX
Waluta: PLN
Polski
Witaj w sklepie intetrnetowym
SALAR.PL
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa na terenie polski za zakupy od 400,00 PLN
Kategorie produktów
Wybierz producenta
Masz pytania?
tel. +48 604 614 641
e-mail: biuro@salar.pl
Napisz do nas
Regulamin

Regulamin
Regulamin sklepu internetowego salar.pl
Regulamin serwisu
1. Sklep salar.pl
Właścicielem sklepu jest:
Firma Splin Mirosław Pieślak
ul. Snycerska 12
30-817 Kraków
Regon : 351252847

2. Działalność
Sprzedaż sprzętu i towarów związanych z wędkarstwem muchowym ,w sklepie internetowym salar.pl.

3. Kontakt:
Zapraszamy do kontaktowania się z nami mailowo: biuro@salar.pl lub telefonicznie: 604 614 641 oraz na ul. Snycerskiej 12 Kraków, po wcześniejszym umówieniu się z nami.
4.Podatek Vat:
Wszystkie towary w naszym sklepie zawierają podatek Vat. Klienci z Unii Europejskiej wszystkie opłaty podatkowe i celne mają zawarte w cenie produktu.
5. Sposoby i formy płatności
Dostępne formy płatności dla danego kraju dostawy znajdują się w zakładce płatności.

Płatności kartami kredytowymi są możliwe poprzez system Pay Pal bez konieczności posiadania konta na Pay Pal. Dokonując zakupu poprzez naszą stronę należy wybrać " płatność kartą kredytową", a następnie Pay Pal w sposobie płatności.

Płatność przelewem (Pay Pal):
Klienci posiadający konto w Pay Pal. Należy wybrać płatność przelewem, a nstępnie przesjść do płatności Pay Pal w celu uiszczenia opłaty.
Płatność przelewem bankowym:
W celu opłacenia zakupu przelewem bankowym, należy wybrać opcję "płatność przelewem". Na Państwa adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie zkupu oraz dane do przelewu na nasze konto.

Płatność za pobraniem:
Wybierając tą opcję podczas składania zamówienia za towar zapłacą Państwo kurierowi przy odbiorze towaru. Płatność za pobraniem dostępna jest tylko w Polsce.
6. Wysyłanie zamówień.

Koszt wysyłki:
W celu sprawdzenia, ustalenia kosztów wysyłki, należy wejść w zakładkę" wysyłka/zwroty/gwarancje", gdzie są wylistowane ceny przesyłek w zależności od miejsca wysyłki oraz usługodawcy.

Śledzenie przesyłki:

W wypadku wybrania wysyłki UPS, otrzymasz e-mail z numerem przesyłki, dzięki któremu możesz śledzić drogę przesyłki on-line.

W wypadku wybrania wysyłki Pocztą Polską po informacji o wysłaniu, skontaktuj się z nami w celu uzyskania numeru przesyłki. Serwis umożliwiający śledzenie znajduje się na stronie:
http://emonitoring.poczta-polska.pl/?lang=en
Śledzenie przesyłek jest możliwe tylko w niektórych krajach.
Termin dostawy towaru:
Czas dostawy jest zależny od miejsca docelowego i usługodawcy. Przybliżony czas dostawy:

Kraje Unii Europejskiej:
UPS: 1-4 dni
Poczta Polska: 3-7 dni
Kraje spoza Unii Europejskiej/Europa:
EMS: 3-7 Dni
Poczta Polska 4-10 Dni
Pozostałe kraje:
EMS: 4-9 Dni
Poczta Polska: 6-14 dni

Przesyłki:
Dokładamy wszelkich starań by przesyłki były odpowiednio zabezpieczone. Ponosimy pełną odpowiedzialność za dostarczenie przesyłki do Klienta. W przypadku zaginięcia lub uszkodzenia przesyłki podczas dostawy, zwracamy pieniądze bądź wysyłamy ponownie zamówiony towar. Jeżeli czas dostawy przesyłki wydłuża się znacznie, bądź przesyłka zaginęła, prosimy o kontakt w celu wszczęcia procedury reklamacyjnej w firmie spedycyjnej. Po zakończeniu sprawy reklamacyjnej Klient ma prawo do zwrotu pieniędzy bądź ponownej wysyłki zamówionych towarów.

Uszkodzenie przesyłki w transporcie:
Przesyłkę należy otworzyć w obecności kuriera, lub na poczcie. W wypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru, należy spisać odpowiedni protokół oraz nie odbierać przesyłki. Prosimy o kontakt ze sklepem. Zostanie złożona reklamacja, po której Klientowi zostaną zwrócone pieniądze lub wysłana kolejna paczka z zamówieniem.

Dostępność towaru a czas dostawy:
Dokładamy starań by przesyłki wysyłane były do Klienta możliwie szybko po skompletowaniu całego zamówienia. Jeżeli z jakiegoś powodu termin dostawy miałby się przesunąć, Klient zostanie o tym powiadomiony telefonicznie lub mailowo, by mógł zadecydować czy chce zaczekać dalej.
Jeżeli Klient zrezygnuje z takiego zamówienia, a pieniądze zostały już przelane na nasze konto, następuje zwrot pieniędzy na konto Klienta.

7. Odstąpienia od umowy:
Każdy Klient ma prawo zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyny do 14 dni od daty jego otrzymania. Towar powinien być odesłany w przeciągu 14 dni od momentu zgłoszenia .
Jeżeli Klient chce zwrócić towar, proszony jest o kontakt ze sklepem w celu potwierdzenia odstąpienia od umowy. Poniżej wzór formularz odstąpienia od umowy:
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY.
Firma Splin
Mirosław Pieślak
ul.Snycerska 12
30-817 Kraków

Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy
Nazwa lub kod produktu ………………………………………………………………………………
Nazwa lub kod produktu ………………………………………………………………………………
Nazwa lub kod produktu ………………………………………………………………………………
Nazwa lub kod produktu …………………………………………………………………………………
Data zamówienia …………………………………………………………………………..……………….
Data otrzymania towaru …………………………………………………………..….……………..…
Nr zamówienia ………………………………………………………………………..
Imię i nazwisko ……………………………………..………………………………………………………..
Adres konsumenta …………………………………………..…………………………………………….
Data …………………………………………………………….…………………………………………………
Podpis ..................................................................

Towar musi być oryginalnie zapakowany, z metkami i nie nosić żadnych śladów użytkowania.
Prawo do zwrotu (odstąpienia od umowy) nie obejmuje:
- towarów sprowadzanych na specjalne zamówienie,
- towarów personalizowanych (np. z indywidualizowanym nadrukiem)
- Filmów, kaset i gazet
Koszt odesłania towaru:
Przy odstąpieniu od umowy, koszt odesłania do sklepu zakupionego towaru, pokrywa Klient.
Towar należy odesłać na adres:
Firma Splin
Mirosław Pieślak
ul.Snycerska 12
30-817 Kraków

Zwrot pieniędzy za odesłany towar:

W przypadku zwrotu całości zamówienia, odsyłamy Klientowi pieniądze za zamówiony towar plus koszt wysyłki od nas do Klienta. Jeżeli zwrócona jest tylko część zamówienia, zwrotowi podlega tylko równowatrość zwróconego towaru, bez kosztu wysyłki od nas do Klienta. Pieniądze zostaną zwrócone w ten sam sposób w jaki dokonali Państwo płatności chyba, że uzgodnią Państwo ze sklepem inny sposób zwrotu pieniędzy. Jeśli zwrócony zostanie towar nie objęty prawem do zwrotu lub będzie nosił ślady użytkowania, wykraczające poza zwykłe sprawdzenie towaru, zostanie on odesłany ponownie do Klienta na jego koszt.
8. Reklamacje:
Wszystkie sprzedawane produkty posiadają gwarancję producenta. Informacje o długości i warunkach gwarancji są przdstawione w zakładce "wysyłka/zwroty/gwarancje"

Jeżeli Klient uzna, że należy reklamować towar zakupiony u naszym sklepie, na podstawie gwarancji, prosimy o kontakt z nami poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie w celu uzgodnienia szczegółów reklamacji.
Po wcześniejszym kontakcie ze sklepem reklamowane towary należy przesłać na swój koszt na adres:
Firma Splin
Mirosław Pieślak
ul.Snycerska 12
30-817 Kraków
porozpatrzeniu reklamacji, naprawiony towar odsyłamy do Klienta bezpłatnie. Towary odsyłane są niezwłocznie po naprawie. Zawzwyczaj jest to 14 dni od daty otrzymania reklamowanego towaru. Czas ten może się wydłużyć, zwłaszcza, gdy towar musi być odesłany do producenta za granicę Polski. Wszelkie informacje o złożonej reklamacji można uzyskać telefonicznie bądź mailowo w salar.pl.
W wypadku towarów zakupionych w naszym sklepie, które posiadały wady produkcyjne lub materiałowe, mogą również Państwo skorzystać z reklamacji na podstawie rękojmi. W takim wypadku w momencie wystąpienia lub zauważenia wady należy niezwłocznie skontaktować się ze sklepem. Po zgłoszeniu takiej sytuacji prosimy niezwłocznie przesłać wadliwy towar do sklepu. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji towar zostanie w rozsądnym czasie naprawiony lub wymieniony i odesłany do Klienta.

Prawo do reklamacji na podstawie rękojmi nie obejmuje wad, o których Państwo zostali poinformowani w momencie zakupu, zwykłego zużycia towaru właściwego dla danego produktu czy wad powstałych przez niewłaściwe użytkowanie.
9. Ceny podane w sklepie nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.
10. Język serwisu. Podstawowym językiem serwisu, jest język polski, dodatkowo strona jest tłumaczona na język angielski.
11.Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Serwis korzysta z plików cookies- więcej w zakładce „polityka prywatności”
13. Spory. Jeżeli z jakiegoś powodu wynikną nieporozumienia pomiędzy Klientem, a sklepem mogą być rozstrzygane na drodze mediacji bezpośrednich lub po uzgodnieniu przez podmioty specjalizujące się w rozwiązywaniu sporów. W sprawach nie uregulowanych obowiązują przepisy polskiego prawa – które w zakresie sprzedaży internetowej są zbieżne z dyrektywą europejską.
------

Właścicielem serwisu jest:
Firma Splin
Mirosław Pieślak
ul.Snycerska 12
30-817 Kraków

Regon : 351252847
NIP: 945 159 85 47

Informacje dotyczące funkcjonowania serwisu np: wysyłka, zwroty, płatności ect. znajdują się w odpowiednich zakładkach serwisu. W kwestiach nie uregulowanych stosowane są obowiązujące przepisy prawa.

Masz pytania?
tel. +48 604 614 641
e-mail: biuro@salar.pl
Napisz do nas
Kontakt z nami
Adres:
Firma "Splin"
ul.Snycerska 12
30-817 Kraków, Polska

+48 604 614 641
biuro@salar.pl
Płatności realizuje

Akceptujemy

Tagi sklepu
Copyright 2015 @ salar.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone tworzenie sklepów internetowych kraków